måndag 2 april 2018

Konsttriangeln 2018

Idag var sista dagen på konsttriangeln. Fyra intensiva och fantastiska dagar tillbringade jag och Calle Isoz i hamnmagasinet på Bomans. Jag känner mig så lyckligt lottad som får stå där och lycklig för mitt sällskap, min begåvade och underbara vän Calle. Jag är också lyckligt lottad som har en man som hjälper till att släpa dit allt och sitter med oss alla timmar under hela påsken. Jag känner också glädje över min älskade gamla labrador Lisa var med, hon hälsade glatt på alla som klev in - och det var många som kom på besök, många som varit på konsttriangel förr och som numera blivit vänner och bekanta! Många vänner kom också på besök, däribland min kära mor och många kära träningskamrater. Jag är tillslut också så tacksam för alla som valde att köpa min bilder. Det är en uppmuntran som jag bär med mig hela året! Så just nu är jag lite trött och mycket lycklig!



Calle framför sina underbara skulpturer och målningar
Hamnmagasinet på Bomans
Jag hade ganska mycket blyerts med mig 
En del olja 
Mycket tuschteckningar 

Många akvareller hade jag med


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar