torsdag 4 oktober 2018

Kärlekens Skissbok del 9

Min bästa stund på dagen är nog morgonen. Efter frukost, till kaffet, drar jag igång med vad helst som skall göras under dagen och har då alltid som bäst fokus. Speciellt älskar jag när jag påbörjar något nytt projekt. Jag brukar ofta ha funderat under natten hur jag skall göra och är ivrig att börja på morgonen. Andra gånger ”tillåter” jag mig en stund på morgonen att göra något jag känner för, som till exempel att skissa i en skissbok. Ibland, om jag har mycket att göra, sätter jag en tidsgräns på hur länge jag får sitta med min skissbok, vilket brukar vara så länge kaffet räcker. Det gäller att inte misstycka att kaffet blir kallt. 

Musiktexter från Jennifer Lopez, Lloyd, Madness och Billie Holiday 
Jennifer Lopez & Ja Rule I´m Real






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar