söndag 27 oktober 2019

Seren

Jag har otroligt svårt för quotes, även om de kan bära på sanningar så är det som att de inte kan nå mig. De talar inte till mig. Jag förstår att för många kan quotes vara ett sätt att uttrycka vad de känner under olika skeenden i livet och vara till både tröst och uppmuntran. Med detta sagt så kan jag samtidigt förälska mig i ord och meningar. Gärna från sångtexter. För den som följer min blogg och mina bilder vet att jag har under perioder tagit starka intryck av musiktexter som jag integrerat i mina bilder. Jag ”samlar” just nu på ord som jag tycker om och som jag hoppas att jag ska hitta någon användning för. Om inte något mer fantasirikt så åtminstone som namn på mina bilder. Jag tyckte att ordet "seren" passar denna blyertsteckning. 

Modellen är min kära vän Tintin. 

Blyertsteckning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar