söndag 6 oktober 2019

Rörelse

Jag fattar ofta beslut snabbt i mitt bildskapande. Kanske behöver jag göra det för att en idé inte alltid är så lätt att formulera så den behöver utföras fort medan jag fortfarande har den på näthinnan. Oftast fullföljer jag min idé (om än att mängden papper som jag slänger är skrämmande) och många gånger kan jag rysa när jag ser tillbaka vad jag gjort – och inte så sällan delat på sociala medier! Jösses! Hoppas inte detta blir ytterligare en sådan bild, som jag ser tillbaka och ryser av. 

Denna bild kallar jag för "rörelse". tänker att det skulle kunna bli en ny serie av bilder, men med nytt jobb och många andra project på gång kanske inte tiden räcker till. Jag gillar dock tanken att utforska rörelse i många olika former. 

Blyertsteckning 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar