torsdag 20 september 2018

Kärlekens skissbok del 6

Ibland är att teckna som en drog. Jag börjar med något, som i detta fall, skissa i min skissbok och sedan är det allt jag egentligen vill göra. Nästan som om jag måste göra det för jag fylls av en sådan längtan som nästan är outhärdlig när jag inte får teckna. När jag får den känslan vet jag att det är bara att ge efter. Det lönar sig inte att arbeta emot. Jag har tecknat så mycket i min skissbok att jag kommer att dela upp dem i flera delar. Först ut är de första fem skisserna som alla är mer välarbetade än vad jag tidigare har gjort i denna skissbok. Jag har lekt med musik texter kring bilderna. Texterna är hämtade från Usher, Rihanna, J Holiday, Selena Gomez och Mariah Carey. 


Erotiska teckningar
Erotiska teckningar
Erotiska teckningar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar